
Community Hall
Spacious, bright meeting room with seating for up to 120 people.
The room is ideal for lectures and other large gatherings.
Price
You can book the room by the hour or for a longer period:
- 1000 DKK per hour
- 8 AM–5 PM: 4000 DKK
- 5 PM–10 PM: 2000 DKK
- Whole day: 5000 DKK
A venue for larger events with space for up to 120 people in a theater-style setup. The room also accommodates meetings, group work, exhibitions, and stalls in various configurations, with space for up to 70 people.
The room is equipped with a projector, TV screen, video conferencing equipment, blackout curtains, sound system, microphones, whiteboards, and a flipchart stand. There is also a display fridge for your own drinks — and even a piano for the musically inclined.
Catering
Catering from our catering package is available upon request.
Book your meeting room now
We look forward to hearing from you.
Spørgsmål og svar
Who can book
The room can be used by anyone. For instance NGO's, activists, educational institutions and others working for a more just and susatinable world. You can see the prices in the room descriptions.
Hvordan booker du?
Booking af lokalet er meget nemt. Du kan udfylde formularen her på siden, så kontakter vi dig. Hvis du har spørgsmål, er du altid velkommen til at sende os en e-mail på udlejning@ms.dk.
Hvilke betalings- og afbestillingsregler er der?
Lokaleleje og forplejning skal betales senest 20 dage før arrangementet. Aflyser du lokalet mindre end 20 dage før lejedatoen, bliver du opkrævet det fulde beløb. Betaling sker via den tilsendte faktura eller ved indbetaling til Mellemfolkeligt Samvirkes konto. HUSK at oplyse fakturanummer eller referencenummer ved indbetaling.
Hvis der ikke er ryddet op i det lejede lokale efter brug, som beskrevet i bookingbekræftelsen, vil du blive opkrævet et ekstra gebyr på 1000 kr. Vi vil meget gerne høre fra dig, hvis du mod forventning skulle overtage et lokale, som ikke er ryddet eller har nogle mangler.
Hvilket IT-udstyr indeholder lokalet?
Alle lokaler til mere end 6 personer har projektor, lærred, højtalere, whiteboards, flipover samt videokonferenceudstyr, så du kan have deltagere med online til dit møde. Projektor og videokonferenceudstyr kan tilsluttes en medbragt computer via HDMI- og USB-stik.
I Community Hall findes der desuden 1 håndholdt trådløs mikrofon.
Der findes ingen IT-support på stedet, men en introduktion i udstyret gives gerne ved planlagt fremvisning.
Hvordan foregår skiltning for vores arrangement?
Vi er et stort hus, hvor der bliver afholdt mange møder. Vi har opkaldt vores opgange for A, B og C. Du er selv ansvarlige for at sende opgangsbogstav, lokalenavn og lokalnummer, til den person som afvikler selve arrangementet samt dine deltagere. Du er velkommen til at sætte en midlertidig skiltning op på dagen, eller sende posters til A5-print i god tid før arrangementet starter.