
Solidarity Room
Spacious, bright meeting room with space for 40 people.
Price
You can book the room by the hour or for a longer period:
- 500 DKK per hour
- 8 AM–5 PM: 2,500 DKK
- 5 PM–10 PM: 1,000 DKK
- Whole day: 3,000 DKK
The room accommodates up to 40 people in a theater-style setup. It is furnished with five group tables, each with four chairs. The table arrangement is flexible, and additional chairs are available in the corner of the room.
The room is equipped with a projector, TV screen, video conferencing equipment, whiteboards, and a flipchart. There's also a sofa area for taking a break — perfect for enjoying optional catering.
Catering
You can order from our catering package or use the shared kitchen on the 4th floor for your own drinks and snacks.
Book your meeting room now
We look forward to hearing from you.
Spørgsmål og svar
Hvem kan booke?
Lokalet kan benyttes af alle, for eksempel NGO’er, aktivister, uddannelsesinstitutioner og andre, der arbejder for en mere retfærdig og bæredygtig verden. Du kan se priserne i selve lokalebeskrivelsen længere oppe.
Hvordan booker du?
Booking af lokalet er meget nemt. Du kan udfylde formularen her på siden, så kontakter vi dig. Hvis du har spørgsmål, er du altid velkommen til at sende os en e-mail på udlejning@ms.dk.
Hvilke betalings- og afbestillingsregler er der?
Lokaleleje og forplejning skal betales senest 20 dage før arrangementet. Aflyser du lokalet mindre end 20 dage før lejedatoen, bliver du opkrævet det fulde beløb. Betaling sker via den tilsendte faktura eller ved indbetaling til Mellemfolkeligt Samvirkes konto. HUSK at oplyse fakturanummer eller referencenummer ved indbetaling.
Hvis der ikke er ryddet op i det lejede lokale efter brug, som beskrevet i bookingbekræftelsen, vil du blive opkrævet et ekstra gebyr på 1000 kr. Vi vil meget gerne høre fra dig, hvis du mod forventning skulle overtage et lokale, som ikke er ryddet eller har nogle mangler.
Hvilket IT-udstyr indeholder lokalet?
Alle lokaler til mere end 6 personer har projektor, lærred, højtalere, whiteboards, flipover samt videokonferenceudstyr, så du kan have deltagere med online til dit møde. Projektor og videokonferenceudstyr kan tilsluttes en medbragt computer via HDMI- og USB-stik.
I Community Hall findes der desuden 1 håndholdt trådløs mikrofon.
Der findes ingen IT-support på stedet, men en introduktion i udstyret gives gerne ved planlagt fremvisning.
Hvordan foregår skiltning for vores arrangement?
Vi er et stort hus, hvor der bliver afholdt mange møder. Vi har opkaldt vores opgange for A, B og C. Du er selv ansvarlige for at sende opgangsbogstav, lokalenavn og lokalnummer, til den person som afvikler selve arrangementet samt dine deltagere. Du er velkommen til at sætte en midlertidig skiltning op på dagen, eller sende posters til A5-print i god tid før arrangementet starter.